MK HeroClix House Rules

Tuesday, 6 April 2010

Skype chat with Blaire on 21st March 2010

Later during today Blaire came on Skype and we chatted for over three hours. I did not get around to asking several so the questions I wanted to ask like is Blaire differently her real name as she uses it for Skype, AIM (AOL Instant Massager) and Amazon, and about her parents, but is might be a sensitive subject to ask so I will leave it for know. I was also going to ask/check with her about something that I was original going to ask Suzy, but I picked up the courage to ask Blaire. I was originally wanted to ask/check Suzy as she was saying that she known all of them and I felt too shy to ask Blaire. Blaire most likely know it as she is female and experienced. I wanted to see how many of the woman’s special spots (do not know if I’ve got the term right) I know and to learn about the ones I do not know. Below is our super long chat on Skype.


[02:34:05] Robert : Hi Blaire its me Neoscream.
[16:40:29] Blaire : hey
[17:07:20] Robert : hi
[17:07:38] Robert : how r u today
[17:08:26] Blaire : im ok
[17:08:27] Blaire : hungover
[17:08:29] Blaire : you???
[17:08:40] Robert : sleepy
[17:09:02] Blaire : me too
[17:09:43] Robert : after talking to u in the middle of the night, my mum starting throwing up all night
[17:09:58] Robert : did not get much sleep
[17:10:11] Robert : how was ur night
[17:15:02] Blaire : oh no!
[17:15:07] Blaire : what happened??
[17:15:48] Robert : she is feeling sick and having cramps
[17:16:27] Robert : looks like some kind of tummy bug
[17:16:27] Blaire : hmmm...
[17:16:32] Blaire : from something she ate?
[17:16:34] Blaire : ohh
[17:16:36] Blaire : :(
[17:16:42] Blaire : well i hope you dont get sick too
[17:17:06] Robert : me too
[17:17:16] Robert : how was ur night
[17:18:10] Blaire : it was fun
[17:18:13] Blaire : :)
[17:18:18] Blaire : i had a crazy adventure!
[17:18:39] Robert : what did u get up to
[17:18:40] Robert : :)
[17:18:59] Blaire : hmm
[17:19:00] Blaire : well
[17:19:09] Blaire : i had a little wine and cheese party at my place
[17:19:12] Blaire : then
[17:19:33] Blaire : we all started walking to my other friends down the street
[17:19:45] Blaire : but some black guy came around the corner in a nice car
[17:19:51] Blaire : and asked if anyone wanted a ride
[17:20:06] Blaire : so... i jumped in LOL
[17:20:11] Blaire : me and my roommate
[17:20:17] Blaire : and we went to his flat
[17:20:28] Blaire : and his gf was so awesome
[17:20:39] Blaire : were going shopping today:)
[17:20:41] Blaire : and then
[17:20:44] Blaire : some military guy
[17:20:56] Blaire : tried to "teach" me how to play pool
[17:21:38] Robert : ok sounds like a good time
[17:21:43] Blaire : but.. i already know how to play
[17:21:47] Robert : lol
[17:21:48] Blaire : so i was just annoyed
[17:21:52] Blaire : hahahah
[17:21:54] Blaire : but yeah
[17:21:55] Blaire : then i left
[17:22:27] Blaire : to make it home my room by 420am
[17:22:33] Blaire : so i can smoke :)
[17:22:38] Blaire : do you smoke weed?
[17:22:46] Robert : ok so u did not try play dumm
[17:22:55] Robert : no
[17:22:56] Blaire : hell no!
[17:23:07] Robert : good
[17:23:23] Blaire : hmmm did you like...
[17:24:00] Blaire : when i showed my white thong on cam...?
[17:24:30] Robert : :S yes
[17:24:39] Blaire : "Heart Symbol" good!
[17:24:57] Robert : no blushing smily
[17:25:54] Robert : look looks as fantasic as ever
[17:26:04] Blaire : :D
[17:26:05] Blaire : muah
[17:26:07] Blaire : thank you!
[17:26:07] Robert : may be but in the underwear
[17:26:21] Robert : then the normal under
[17:26:29] Robert : wear I mean
[17:26:37] Blaire : ????
[17:27:52] Robert : I meant the panties u were wearing was better then what I've seen
[17:28:01] Blaire : ohhh
[17:28:10] Blaire : well im glad youre not dissappointed
[17:28:18] Blaire : since i finally showed my ass in my thong!
[17:28:21] Blaire : if only for a second
[17:28:22] Robert : with u never
[17:28:40] Robert : it was nice
[17:28:46] Blaire : awwww
[17:29:00] Robert : brb
[17:29:14] Robert : need to make my mum a cup of tea
[17:29:21] Blaire : mmk
[17:29:34] Robert : I know so british
[17:29:35] Robert : lol
[17:29:38] Robert : brb
[17:29:52] Blaire : ahahahahahahahahaaha
[17:35:13] Robert : back
[17:35:22] Robert : sorry about that
[17:35:29] Blaire : no worreis
[17:35:32] Blaire : i want some tea...
[17:36:01] Robert : oh I have also found and downloaded AIM
[17:36:21] Blaire : lol
[17:37:28] Robert : it is well linked to the socal sites
[17:38:01] Blaire : yes yes
[17:38:03] Robert : like facebook and twitter
[17:39:22] Robert : what r u planning to do today
[17:39:39] Blaire : sleep off this hangove
[17:39:42] Blaire : you??
[17:40:34] Robert : sleep too if u weren't on durring the day
[17:43:17] Robert : I was planning to do some tidying in my room but I'm feeling too tired and was to busy helping my mum
[17:43:28] Blaire : ohhh yeah
[17:43:32] Blaire : dont wrry
[17:43:47] Blaire : you should just rest
[17:44:39] Blaire : hey robert..
[17:44:43] Blaire : tell me more about you
[17:45:15] Robert : spotted suzy on in the morning
[17:45:44] Robert : typing only and not doing much, lol
[17:46:25] Robert : oh and her connection
[17:46:30] Blaire : ?
[17:46:58] Robert : sure what do u want to know :)
[17:47:10] Blaire : anything you want to share :)
[17:47:23] Robert : she is at her parents
[17:47:45] Robert : uuuuuuuuummmmmmmmm
[17:47:53] Robert : 5' 9"
[17:48:11] Robert : 27 years old 28 in may
[17:48:43] Robert : I enjoy gaming
[17:48:51] Blaire : and anime
[17:48:54] Blaire : ;)
[17:49:28] Robert : like card game, RPGs, mimiture war games and computer game
[17:49:36] Robert : yes
[17:49:44] Robert : :)
[17:50:35] Robert : I own a Wii, X-Box 360, PS2 and a DS
[17:50:52] Blaire : i have a ps2 and ds too
[17:51:14] Robert : what game do u play
[17:53:01] Robert : I play many RPGs, and some Fighting Games
[17:53:51] Robert : but I do like the active games and party game for the wii
[17:54:12] Blaire : i play brain age on my ds
[17:54:22] Blaire : or mario kart lol
[17:54:22] Blaire : and on ps
[17:54:46] Blaire : i just watch movies and browse the interwebzz lol
[17:55:32] Robert : last games I have played on my PS2 were FF XI and Kingdom Hearts II
[17:56:11] Blaire : Lol
[17:56:18] Robert : need to get FF XII for my X-Box 360
[17:56:21] Blaire : whats ff xi
[17:56:22] Blaire : ?
[17:56:43] Robert : Final Fantacy 11
[17:57:05] Blaire : oooohhhhhhh
[17:57:24] Robert : oh sorry wrong numbers
[17:57:35] Robert : FF 12 on PS2
[17:57:37] Blaire : i got it though :)
[17:58:15] Robert : I live with my parents
[17:59:01] Robert : I'm a only child
[17:59:19] Robert : we have three cats
[17:59:40] Robert : Ming, Bandit and Lady
[18:01:29] Blaire : why did you have to stay up takin care of your mom/?
[18:01:57] Robert : I enjoy anything to do with robotic
[18:02:49] Robert : a bit, manly because I can't sleep when people are moving about
[18:03:18] Blaire : ohhh
[18:03:54] Robert : any questions to help
[18:03:56] Robert : lol
[18:04:05] Blaire : hmmm...
[18:05:42] Robert : I've never had sex or been out on a date
[18:05:50] Blaire : why not?
[18:06:00] Blaire : i get the feeling youre very picky
[18:06:14] Robert : I like comic book heroes to
[18:06:29] Robert : with asking
[18:07:01] Robert : but no girl had ever ask me out :(
[18:07:16] Robert : too shy too
[18:08:00] Blaire : well theres your problem!
[18:08:06] Blaire : you cant be so shy ;)
[18:08:10] Blaire : or you end up... 27
[18:08:12] Blaire : aone
[18:08:14] Blaire : alone
[18:08:16] Blaire : a virgin
[18:08:19] Blaire : and sad :(
[18:08:21] Blaire : well
[18:08:25] Blaire : i hope youre not sad "Heart Symbol"
[18:08:58] Robert : thanks
[18:09:17] Blaire : hahah you hate me now...
[18:09:18] Blaire : :'(
[18:09:26] Robert : no
[18:10:19] Blaire : mmk mmk
[18:10:32] Blaire : if we lived in the same city
[18:10:36] Blaire : i would help you be less shy :)
[18:10:48] Robert : thanks :)
[18:10:57] Blaire : no prob!
[18:11:06] Blaire : so.. what are you gona learn about today?
[18:11:12] Blaire : you should... study more robotics
[18:11:16] Blaire : so you can make me a robot
[18:11:24] Blaire : who will cook me eggs and toast in the morning
[18:11:27] Blaire : so i dont have to!
[18:11:27] Blaire : and one
[18:11:30] Blaire : to do my laundry
[18:11:38] Blaire : and one
[18:11:41] Blaire : to give me hugsss
[18:11:56] Robert : I can make leg robots
[18:12:16] Blaire : LOL
[18:12:23] Blaire : that sounds funny!
[18:12:36] Robert : hay u can have a people to do that :)
[18:12:47] Robert : sorry lego not leg
[18:12:49] Robert : lol
[18:12:51] Blaire : make me toast?
[18:12:59] Robert : yes
[18:13:00] Blaire : ohhh lego robots!
[18:13:02] Blaire : well..
[18:13:07] Blaire : i can make lego robots too!
[18:13:13] Blaire : if i buy it from the store...
[18:13:25] Blaire : but but
[18:13:31] Robert : if I was there
[18:13:34] Blaire : i havent found anyone to stick around and do it
[18:13:35] Blaire : so
[18:13:38] Blaire : i need a robot
[18:13:39] Blaire : !
[18:13:42] Robert : I have version 1.5
[18:13:58] Robert : sadly I don't have 3
[18:14:06] Blaire : ?
[18:14:20] Robert : lego mindstorm
[18:14:37] Robert : the lego robotics kit
[18:15:30] Robert :
http://en.wikipedia.org/wiki/Lego_Mindstorms [18:15:51] Robert : should of said 2 not 3
[18:15:58] Blaire : ic ic
[18:16:15] Blaire : but]
[18:16:18] Blaire : you should make
[18:16:19] Robert : that what we used at uni
[18:16:22] Blaire : YOUR OWN!
[18:18:05] Robert : I have the 1.5 kit and camera kit
[18:18:35] Robert : 2 does not have a camera
[18:18:51] Blaire : you should still... make your own ;)
[18:18:56] Blaire : not from a kit
[18:18:59] Robert : plus two was not out when I was in uni
[18:19:14] Robert : I know
[18:19:29] Robert : my be a gundam
[18:19:32] Robert : lol
[18:19:48] Robert : my be too big
[18:20:02] Blaire : hahahahahahahahahahah
[18:20:04] Robert : they are about 18m tell
[18:20:17] Blaire : tamn
[18:20:19] Blaire : damn
[18:20:20] Blaire : yeah
[18:20:22] Blaire : too tall..
[18:20:27] Blaire : make a smaller version
[18:20:49] Robert : a knightmare fame
[18:20:50] Robert : lol
[18:21:01] Robert : Code Geass
[18:21:33] Robert : another anima
[18:21:51] Robert : made by the some people
[18:23:18] Robert :
http://codegeass.wikia.com/wiki/Knightmare_Frame [18:23:37] Robert : sorry if I boring u
[18:24:38] Robert : r u busy??
[18:24:48] Blaire : nono its taking a long time to load
[18:24:57] Robert : oh
[18:25:09] Blaire : my internet is being slow
[18:25:23] Robert : I know the feeling
[18:26:00] Robert : the internet isn't that good where I live
[18:26:54] Blaire : yeah youre always having problems
[18:27:06] Robert : I know :(
[18:27:13] Blaire : i really really want fast food right now
[18:27:33] Robert : lol
[18:27:52] Blaire : not gona lie.. i have no idea what im readin on that wiki page
[18:28:54] Robert : I'm not hungry atr the mo, had sunday dinner not long before chatting
[18:29:01] Robert : thats ok
[18:29:04] Blaire : oh man
[18:29:09] Blaire : what time is it where you are?
[18:29:27] Robert : u need to see the show to better understand
[18:29:42] Robert : 6:29pm
[18:29:59] Robert : 8 hour ahead to u
[18:30:49] Blaire : ohh yeah probably
[18:30:55] Blaire : lol
[18:31:03] Blaire : you ate dinner
[18:31:07] Blaire : im just waking up
[18:31:11] Blaire : hhshs
[18:31:13] Blaire : hhhahah
[18:31:17] Robert : yep
[18:31:54] Robert : later night dhow for u is about 5/6 in the morning for me
[18:32:45] Robert : some times even as early as 3am
[18:32:53] Robert : :S
[18:32:58] Blaire : ohhh mann
[18:33:11] Blaire : you stay up late to watch me!
[18:33:35] Robert : I have learnt to go to bed early again
[18:34:28] Robert : but it is a pain when I didn't know if u would be on or not
[18:34:43] Blaire : im sorry
[18:34:46] Blaire : im so sporadic
[18:34:53] Robert : that ok
[18:35:03] Blaire : and i get tired and nauseous easily
[18:35:04] Blaire : so sometimes
[18:35:08] Blaire : when i think i might go on
[18:35:14] Blaire : i dont feel well enough
[18:35:17] Blaire : :(
[18:35:36] Blaire : but ill try harder to tell you when i AM going on for sure :)
[18:35:53] Robert : or busy with school work, I under stand
[18:36:06] Blaire : mmhhmm
[18:36:14] Blaire : also
[18:36:19] Blaire : i liked your journal
[18:36:31] Blaire : cause it helped me see things from a different perspective
[18:37:23] Robert : I going to have to start writing about just u


Oh beep. Just read this and then is a major type o here. It should have been “I going to have to start writing about other things then just u”. lol.

[18:37:25] Robert : lol
[18:38:17] Blaire : ??
[18:38:18] Blaire : why?
[18:38:19] Blaire : hahahah
[18:38:23] Blaire : you dont have to:)
[18:38:28] Robert : will u be doing a online journal
[18:38:30] Robert : ok
[18:38:35] Robert : :)
[18:38:48] Robert : more Blaire then
[18:38:51] Blaire : yes
[18:39:00] Blaire : im gona start writing
[18:39:05] Blaire : i only have one page yet
[18:39:09] Blaire : its fun though
[18:39:14] Blaire : what should i write about>
[18:39:14] Blaire : ?
[18:39:34] Robert : up to u
[18:40:01] Robert : what do u feel fine about writing
[18:40:17] Blaire : hmm... anything really
[18:40:29] Blaire : i guess i just
[18:40:50] Blaire : have no idea where to even start
[18:40:52] Blaire : its like..
[18:40:54] Blaire : idk
[18:41:05] Blaire : i want to set a mood for the journal
[18:41:17] Robert : look at suzy's blog
[18:41:19] Blaire : but i have no idea what to write!
[18:41:23] Blaire : uhggghh
[18:41:24] Blaire : no
[18:41:33] Blaire : i do NOT want my blog to be like hers
[18:41:38] Robert : k
[18:42:07] Robert : likes and dislikes
[18:42:47] Robert : is it just a MFC one or one for everybody
[18:43:47] Blaire : for anyone who wants to raed
[18:43:48] Blaire : read
[18:43:49] Blaire : but
[18:43:59] Blaire : im gona be talking about it on mfc
[18:44:04] Blaire : and talking about mfc in it
[18:44:29] Robert : may be something sexy
[18:45:09] Blaire : mmhhmm
[18:45:20] Blaire : well ill put in little memoirs of my sexual experiences
[18:45:24] Blaire : for sure
[18:47:10] Robert : be interesting to read :)
[18:48:04] Robert : u know how I've done "it" but what about u
[18:48:16] Robert : if u want to answer
[18:52:00] Robert : ok, ever slow internet, still counting, shocked or not saying
[18:52:20] Blaire : lol
[18:52:27] Blaire : wait
[18:52:31] Robert : k
[18:52:33] Blaire : i dont understand the question
[18:53:01] Robert : great
[18:53:14] Robert : need to spell it out
[18:53:19] Robert : uuummmmmm
[18:54:53] Robert : sorry skpe crashed on me
[18:55:18] Robert : Sexual experiences
[18:55:29] Blaire : im sorry...
[18:57:07] Robert : ???
[18:58:31] Blaire : ohhh
[18:58:43] Blaire : yes im gona write about them
[18:58:45] Blaire : i think...
[18:58:54] Blaire : ill start with my best sexual experienve
[18:58:59] Blaire : and go on from there
[18:59:50] Robert : ok ideas
[19:00:20] Robert : u manage to got any thing to eat
[19:02:59] Blaire : n
[19:03:00] Blaire : o
[19:03:01] Robert : slow connection or busy
[19:03:12] Blaire : well i feel asleep for a min..
[19:03:13] Blaire : lol
[19:03:46] Robert : sorry for keeping u awake
[19:05:10] Blaire : hahah its ok
[19:05:16] Blaire : i just drank too much and such
[19:05:39] Robert : any idea on when u r going to do a bath/shower show
[19:05:45] Robert : lol
[19:07:53] Blaire : hahahahah
[19:07:57] Blaire : maybee.. soon
[19:08:04] Blaire : but im gona wear a bathingsuit!
[19:08:11] Robert : good
[19:08:20] Blaire : no neky for me
[19:08:52] Robert : I was going to say u should do that
[19:09:13] Robert : or a bakinee
[19:09:16] Blaire : i think ill make it a bubble bath
[19:09:21] Blaire : lol
[19:09:27] Blaire : maybe a bikini
[19:09:31] Robert : I think I miss spelled that
[19:09:35] Robert : yes
[19:09:38] Blaire : yup lol
[19:09:50] Blaire : i thought you did that on purpose LOL
[19:10:39] Robert : guss why I asked
[19:10:42] Robert : lol
[19:10:52] Blaire : why...?
[19:11:05] Blaire : cause you wana see me wet and in a bikini!
[19:11:08] Blaire : perv!
[19:11:11] Blaire : lol ;)
[19:11:41] Robert : I just gotten into a bath myself now
[19:11:45] Blaire : hahahahha
[19:11:50] Robert : lol
[19:11:50] Blaire : right now?
[19:11:55] Robert : yes
[19:12:02] Blaire : well!


[19:12:04] *** Call from Blaire , duration 00:02. ***

[19:12:12] Robert : ok don'
[19:12:15] Robert : t talk


[19:12:19] *** Call ended ***

No video

[19:12:22] Blaire : hahahahahha
[19:12:29] Blaire : okok i wont call you
[19:13:04] Robert : i was fine with seeing
[19:13:18] Blaire : oh but i have to be quiet
[19:13:21] Blaire : i was just teasing
[19:13:31] Blaire : cause youre in the bath :P
[19:13:39] Robert : it is just my parents are down staires
[19:13:42] Robert : lol
[19:13:56] Blaire : ohhh theyll think you have a girl with you in the tub!
[19:13:57] Blaire : hahahahahahah
[19:14:01] Blaire : "Heart Symbol"
[19:14:02] Robert : ur the perv
[19:14:06] Robert : lo
[19:14:08] Robert : l
[19:14:09] Blaire : :(
[19:14:18] Robert : joking
[19:14:36] Blaire : i know
[19:15:37] Robert : If u r on at mid-night ur time I can repeat the bath
[19:15:45] Robert : with video chat
[19:15:47] Robert : lol
[19:15:52] Blaire : LOL
[19:16:01] Blaire : i wont be.. i have my last final tomorrow
[19:16:03] Blaire : :(
[19:16:27] Robert : I thought they were all done
[19:17:47] Blaire : yeah all my tests are done
[19:17:59] Blaire : but you know the shirt and pants and jacket and skirt i made?
[19:18:09] Blaire : i had to turn them in for a grade last monday for my final
[19:18:11] Robert : may be between 11pm and mid night tomorror
[19:18:11] Blaire : but then tomorrow
[19:18:16] Robert : oh
[19:18:18] Blaire : i have to present them to the class
[19:18:22] Blaire : yeah
[19:18:23] Blaire : :(
[19:18:29] Blaire : maybe ill be up still though
[19:18:30] Blaire : well see :)
[19:19:03] Robert : or ever tuesday at the same time
[19:19:56] Blaire : ohh yeah ill prob be on cam on tues :)
[19:20:04] Robert : oh
[19:20:14] Robert : k
[19:20:18] Blaire : but you can still show me ;)
[19:20:19] Blaire : hahhah
[19:20:21] Robert : bad idea
[19:20:43] Blaire : awww why??
[19:21:00] Robert : don't want suzy hacking in
[19:21:01] Robert : lol
[19:22:19] Robert : ok still loading
[19:22:59] Blaire : hahahahahah
[19:23:03] Blaire : whats loading?
[19:23:15] Robert : the chat
[19:23:42] Blaire : i might go on cam later today
[19:23:43] Blaire : :)
[19:23:47] Blaire : we shall see thought
[19:23:53] Blaire : depends on how much hw i get done
[19:24:19] Robert : what is left?
[19:27:51] Blaire : i have to
[19:27:53] Blaire : ...
[19:27:55] Blaire : make button holes
[19:28:02] Blaire : like.. 12 of them uggh
[19:28:07] Blaire : and sew my buttons on
[19:28:08] Blaire : anddd
[19:29:27] Blaire : make the big pattern for my shirt
[19:29:27] Blaire : and write a paper for it
[19:29:27] Blaire : fuuucccckk
[19:29:28] Blaire : :(
[19:29:47] Robert : oh as u already know what I'm wearing lol, what r u wear
[19:30:07] Robert : oh writing papers
[19:30:32] Robert : I hated that
[19:30:52] Blaire : your birthday suit
[19:30:55] Blaire : !
[19:30:55] Blaire : lol
[19:30:57] Blaire : im wearing
[19:30:58] Blaire : well
[19:31:03] Blaire : ill show you and be quiet


[19:31:05] *** Call from Blaire , duration 00:30. ***

[19:31:42] Blaire : youre nakey!!!

I did tell her. She only saw my upper body.
[19:31:43] Blaire : ahhh!
[19:31:52] Blaire : did you like my monkey shorts?
[19:32:10] Robert : yes
[19:32:20] Robert : they are cute
[19:32:22] Robert : :)
[19:32:23] Blaire : :)
[19:33:06] Robert : and another salor top
[19:33:08] Robert : lol
[19:33:40] Blaire : yup lol
[19:33:54] Blaire : i like my stripes lol
[19:34:07] Blaire : actually... i dont think i have that many more striped things..
[19:34:55] Robert : i don't think I have any
[19:35:07] Robert : may be pants
[19:35:23] Blaire : i dont have any striped pants...
[19:35:30] Blaire : and i dont think you should either!!
[19:35:31] Blaire : hahahhahahaha
[19:35:32] Blaire : ;)
[19:35:37] Robert : oh my socks have stripes
[19:35:51] Robert : on the toes and heels
[19:36:12] Blaire : ok thats ok :)
[19:37:02] Robert : pants are mostly plain
[19:37:21] Blaire : good :)
[19:37:59] Robert : green, puple, dark blue, grey
[19:38:19] Robert : if I remember right
[19:40:18] Robert : no hacking cam :)
[19:40:30] Blaire : LOL
[19:40:32] Blaire : i wontt!
[19:45:20] Robert : there
[19:45:30] Robert : dried and pants on
[19:45:45] Robert : or is that dryed
[19:46:19] Blaire : dried'
[19:46:20] Robert : no right the first time
[19:46:51] Robert : I was thing died
[19:47:07] Robert : lol
[19:47:33] Blaire : hahahahahahah
[19:47:58] Robert : I you a comic book fan
[19:48:14] Robert : u did queot wolverin
[19:48:40] Robert : are not I
[19:48:55] Robert : why did I typed I
[19:49:02] Blaire : hahahahah
[19:49:03] Blaire : me
[19:49:10] Robert : yes
[19:50:01] Robert : brb
[19:53:56] Robert : sorry needed to phone work
[19:54:17] Robert : but they r not answering the phone
[19:55:23] Robert : I'll ask the question again, r u a comic book fan or at least a comic book movie fan
[19:55:37] Blaire : i used to read anime
[19:55:38] Blaire : like
[19:55:48] Blaire : fruits baskets LOL
[19:55:51] Blaire : and naruto
[19:56:00] Blaire : and i do like comics
[19:56:01] Blaire : but
[19:56:09] Blaire : i chose not to buy them or indulge too heavily
[19:56:09] Robert : never read and read
[19:56:12] Blaire : but i enjoy
[19:56:23] Blaire : and i love movies :)
[19:56:29] Blaire : including comic ones
[19:57:01] Robert : I stopped reading comic over a year ago
[19:57:19] Robert : my comic book store closed down
[19:57:35] Blaire : awww
[19:58:17] Robert : still read manga (anima comics)
[19:58:30] Blaire : mmhhmm
[19:58:34] Blaire : thats what fruitsbasket was
[19:58:51] Blaire : it was silly though
[19:58:54] Blaire : and very girly
[19:59:36] Robert : I have heard
[20:00:55] Robert : my mum is moning that there is one one can left in a 24 park
[20:01:07] Robert : and it was opened yesterday
[20:01:30] Robert : (angel)
[20:01:36] Robert : lol
[20:02:49] Robert : what is ur fav super hero
[20:02:51] Blaire : wait what????
[20:03:02] Blaire : ohhh
[20:03:03] Blaire : soda?
[20:03:07] Blaire : or beer?
[20:03:21] Robert : diet coke
[20:03:29] Blaire : ohh fun
[20:03:33] Blaire : my fav superhero..
[20:03:39] Blaire : is probably...
[20:03:41] Blaire : fudge idk
[20:03:53] Blaire : im not sure i like any of them that much
[20:03:59] Blaire : theyre all too cocky!
[20:04:07] Robert : Iron Man
[20:04:17] Blaire : hes so cocky...
[20:04:18] Blaire : but
[20:04:28] Robert : the armour, tech and money
[20:04:32] Blaire : i do like downey though
[20:04:36] Blaire : yeah dude
[20:04:39] Blaire : hes badass
[20:04:42] Blaire : but still cocky..
[20:04:53] Blaire : i bet hes ur fav lol
[20:04:54] Robert : batman is my second
[20:05:00] Blaire : nice
[20:05:12] Blaire : yeah i was gona choose batman as my favorite
[20:05:14] Blaire : but then... idk
[20:05:27] Blaire : i decided i still didnt like him that much
[20:05:38] Robert : super smart then super powers
[20:06:02] Blaire : i consider brock samson a superhero
[20:06:07] Blaire : and if he qualifies
[20:06:09] Robert : wolverin, I like himand I hate him
[20:06:10] Blaire : he is my favorite
[20:06:18] Blaire : lol
[20:06:20] Blaire : why hate?
[20:07:00] Robert : he is eveywhere in the comics marvel comics
[20:07:22] Robert : and it is always wolv this and wolc
[20:07:29] Robert : that
[20:07:55] Blaire : ohh yeah
[20:08:01] Blaire : hes loved by the masses
[20:08:17] Robert : he is a good character but they use him too much
[20:08:22] Robert : I know
[20:08:25] Robert : lol
[20:09:31] Robert : oh and good acter for him, only problem wrong hight
[20:09:49] Robert : wolverin is a short ass
[20:10:08] Blaire : really?
[20:10:09] Blaire : well
[20:10:16] Blaire : i like tall men;)
[20:10:26] Blaire : but actually.. i dont think that actor is very attractive
[20:10:49] Robert : him is meant to be short her a man
[20:11:18] Robert : well I like short women
[20:11:31] Robert : wellshorter than me
[20:11:33] Blaire : im short!
[20:11:36] Blaire : lol :P
[20:11:54] Robert : I know :D
[20:12:31] Robert : I'm about average
[20:12:40] Robert : or a little over
[20:13:27] Blaire : 5..7 you said?
[20:13:58] Blaire : lol 5 9
[20:14:00] Blaire : sorry
[20:14:08] Blaire : yeah a little over average prob
[20:14:11] Robert : thats ok
[20:14:25] Blaire : 57 is kinda short for a guy i think LOL
[20:14:29] Blaire : im 55
[20:14:57] Robert : r u doing you hw as we talk
[20:15:10] Robert : I worked that out
[20:15:17] Blaire : yes
[20:15:24] Blaire : i know you and your math skillz
[20:17:04] Robert : uuum I'm good with standard maths but i looked that up
[20:17:11] Blaire : hahahaha
[20:17:17] Robert : 165 centimeters in feet
[20:17:25] Robert : on google
[20:18:36] Robert : play around on Access and Excel alot
[20:19:58] Robert : If you are on MFC tonight, what kind of time will it be?
[20:20:37] Blaire : like... in 3 hours from now or so?
[20:20:54] Robert : k
[20:21:29] Robert : so about 11.30 to me
[20:22:17] Robert : brb
[20:22:30] Robert : need to try work again
[20:25:29] Robert : back
[20:25:43] Robert : sorry about that
[20:26:24] Robert : needed to know what time I'm starting work on tueday
[20:27:13] Blaire : i gotta finish up hw
[20:27:16] Blaire : talk more later :)
[20:27:17] Blaire : bye!
[20:27:25] Robert : k bye
[20:27:28] Robert : cu
[20:27:35] Robert : xxxx


Added later


[22:13:42] Blaire : its gona be much later before i go on cam
[22:13:46] Blaire : just thought id let you know :)
[22:13:51] Blaire : like maybe 7 my time
[00:46:35] Robert : thank u :)


After that chat, talking to the pain Marisa, writing this and couple of bits on Starfleet Commander which is a Facebook game, I finally get to go to bed at 9:50.